loading...
ArturoMcGlynn
کویئک بازدید : 21 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)
به گزارش KCNA، ساندرا Suh، کارگر کمک آمریکا، توسط کره‌شمالی به Expelled پیوست.

سئول - کره شمالی روز چهارشنبه اعلام كرد كه یك كارگر امدادگر آمریكایی را به دلیل مشاركت در آنچه گفته می شود توطئه علیه دولت است ، اخراج می كند. خبرگزاری رسمی KCNA شمالی گفت كه شهروند آمریكایی كه آن را ساندرا سوه نامگذاری كرده است "تصاویر و فیلم هایی با بیزاری تولید كرده است. به جمهوری تحت پوشش "بشردوستانه"و از آنها استفاده کرد"در یک تبلیغات تبلیغاتی علیه کشور."... فعالیت های جنایی او و عذرخواهی ، به دنبال بخشش سخاوتمندانه است. خارج از سخاوت ، آژانس مربوطه سن او را در نظر گرفت و تصمیم گرفت كه وی را از قلمرو خود اخراج كند. "KCNA به او وابستگی نداد ، اما وزارتخانه های ماموریت گندم مستقر در لس آنجلس در وب سایت خود می گوید كه ساندرا سو در سال 1989 كار این گروه را آغاز كرد. برای کمک به کره شمالی ، و این که به طور رسمی در سال 2005 به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی تأسیس شد. KCNA گفت که Suh از سال 9 بازدید کرده است? ساحل: تماشای ایالات متحده و S. کره جنوبی تمرین نظامی مارس 30 ، 201500: 43 در عمق کره شمالی هفت موشک را به دریای شرقی شلیک می کند ، کره جنوبی می گوید: تمرینات نظامی آمریكا و کره جنوبی خشم كیم جونگ اون دوباره


منبع
کویئک بازدید : 18 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

رهبر اقلیت مجلس, نانسی پلوسی, با انتخاب دموکرات‌ها به ایالات‌متحده در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز دوشنبه با انتخاب دموکرات‌ها به ایالات‌متحده انجام شد, یک رهبر پیشرو و پیشرو با انرژی و ایده‌هایی است که دموکرات‌های مجلس به پیروزی در انتخابات نیاز دارند. وی گفت: " در طی چند سال گذشته, کارگران مهاجر برخی جوانان را به رهبری دموکراتیک در این کشور تزریق خواهند کرد. او همچنین اولین آمریکایی لاتین است که برای اولین بار در روز دوشنبه انتخاب شد. رزا اوتانبایوا از کانکتیکات و دونا ادواردز از مریلند هم بعنوان روسای سیاست و سیاست دموکرات‌های مجلس عمل خواهند کرد. - پایان‌نامه دن


منبع
کویئک بازدید : 16 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

مقاله وکیل آنلاین 

کار وکلا همان کار پزشکان است. ما به دنبال بهترین و باتجربه ترین پزشک برای معالجه بیماران خود و حل مشکلات حقوقی خود هستیم ، باید با بهترین وکلای آنلاین وکلا مشورت کنیم. مهمترین ویژگی یک وکیل قابل اعتماد بودن است. به لطف کارشان ، وکلا به راحتی مشتری و حقوق او را از دست می دهند. فرقی نمی کند وکیل آنلاین باشید یا وکیل. با این حال ، او باید به توصیه ها و راه حل های خود اطمینان کامل داشته باشد. ویژگی مهم دیگر وکیل آنلاین صادق بودن او است. او قابل اعتماد است. صداقت و صداقت به معنای اعتماد به مشتری است زیرا طرفین قرارداد را امضا کرده اند. اگر احتمال موفقیت آمیز بودن پرونده در دادگاه وجود ندارد ، ابتدا باید وکیل را به صورت آنلاین به شخص اطلاع دهد. شما نباید وقت خود و مشتری خود را تلف کنید.

اعتماد به معنای مراقبت خوب از اسناد دریافت شده توسط مشتری و نقض حقوق قانونی وی نیست. علاوه بر دانش و تجربه یک وکیل واجد شرایط اوستا ، هر وکیل باید یک آیین نامه رفتاری نیز داشته باشد.

وکیل آنلاین چگونه کار می کند؟

می توانید با شرکت های حقوقی مانند اوستا تماس بگیرید یا این پرونده را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی به وکلا گزارش دهید. بسیاری از وکلا طبق قوانین مختلف مدنی جرایم کیفری مرتکب شده اند. متخصصان در زمینه هایی مانند قانون و قانون خانواده. در موسسه شهداد ، یک وکیل متخصص برای هر قانون دادگاه به شما مراجعه می کند.

پس از توصیف مشکل شما ، یک وکیل آنلاین بررسی دقیق و تخصصی پرونده شما را انجام می دهد. اگر یک وکیل آنلاین به مدارک بیشتری احتیاج دارد ، ممکن است از شما بخواهد اسناد را دریافت کنید و از طریق شبکه ای مانند WhatsApp یا ایمیل از شما درخواست کند. وکیل آنلاین وکالت و وکیل آنلاین وکیل WhatsApp امروزه بسیار محبوب هستند. راه آسان

مزایای وکیل آنلاین

تلگراف الکترونیکی امروز یک ابزار ارتباطی عالی مانند WhatsApp است که تجارت ما را تسریع کرده است. شما به مکان ملاقات مناسبی نیاز ندارید. می توانید با یک شرکت حقوقی ملاقات کنید. مزایای وکیل آنلاین:

کارها سریع پیش می رود

ترافیک برای شهرها و موسسات حقوقی راحت تر خواهد بود.

به طور مناسب از وکیل آنلاین وکیل پاسخ دهید

برای پاسخ به س your ال خود با یک وکیل تماس بگیرید.

کاهش قیمت

هنگام انتخاب وکیل باید به دنبال چه چیزی باشید؟

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم ، انتخاب وکیل مهم است. این مهم است. انتخاب وکیل می تواند پیچیده تر از داشتن وکیل آنلاین باشد. زیرا شما یک شرکت مشاوره حقوقی هستید. وکلا درباره وکلای آنلاین و مسائل آنها بیشتر بدانید.

وکیل مستقل

در بیشتر موارد ، شما س legitimate الات مشکوکی دارید یا از کل روند کار آگاهی ندارید. به عنوان مثال ، شما باید بدانید که چگونه می توانید طلاق قانونی بگیرید. در آن صورت ، بهترین گزینه یک وکیل آنلاین وکیل رایگان و مشاوره حقوقی آنلاین حقوقی است. وب سایت اوستا منتظر همه سوالات و درخواست های شماست. اوستا در وکلای آنلاین س Online الات شما را راهنمایی و پاسخ می دهد. شما می توانید از Avesta Legal با 150،000 نسخه از نمایش های مختلف استفاده کنید.

بهترین شرکت حقوقی .به صورت آنلاین

دفتر حقوقی اوستا از متخصصان و وکلای متخصص تشکیل شده است. وکلای ما در امور کیفری ، کیفری و کیفری تخصص دارند. جرایم کیفری در بخش املاک قانونی تقلب مجازات علاوه بر این ، یک وکیل آنلاین وکیل می تواند از شما عزیزان در برابر مسائل حقوقی و حقوقی محافظت کند. این فناوری توسط شبکه پشتیبانی می شود و دسترسی آسان به ارتباطات و کار را فراهم می کند. یک وکیل خوب یک وکیل آنلاین مهارت و دانش لازم برای حل مسائل حقوقی ایالت را دارد ، اما از فن آوری و ابزار ارتباط گروهی آگاهی ندارد و می توان از این توانایی برای برقراری ارتباط راحت با مشتریانش استفاده کرد.

منبع مقاله

کویئک بازدید : 16 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
قدیمی‌ترین  نان  جهان  در  منطقه  ماقبل تاریخ  در  آردن  یافت می‌شود  .

واشنگتن - charred in , یک محقق دکترا در دانشگاه کپنهاگ در archaeobotany و مولف اصلی تحقیق منتشر شده در مجله مقالات آکادمی ملی علوم , گفت : " در حدود 4000 سال پیش از این که کشت گیاهی به جای سبک زندگی کوچ‌نشینی به دست آید و در یک مکان باستانی بیابانی ایجاد شد . " حضور نان در یک محل در این سن استثنایی است " . یک سازه سنگی که بقایای سوخته نان 14,500 در آردن یافت می‌شود . آلکسی Pantos / ReutersArranz - گفت تا این زمان ریشه‌های نان با جوامع کشاورزی اولیه که غلات و حبوبات کشت شده در ارتباط بودند . a - گفت : " ما اکنون باید ارزیابی کنیم

همچنین مواد مغذی شامل ویتامین‌های B , آهن و منیزیم و همچنین فیبر , " Richter said.Abun dant " نشان داد که Natufians رژیم غذایی و گیاهی دارد . به گفته محققین , این محققان فرآیند تلاش برای تولید نان را آغاز کرده‌اند و موفق به تولید آرد از نوع of استفاده‌شده در دستور پخت ماقبل تاریخ شده‌اند . But -


منبع
کویئک بازدید : 19 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

وکیل آنلاین در تهران

وکیل آنلاین یکی از جدیدترین خدمات در جهان قانون و خدمات حقوقی است. با پیشرفت تکنولوژی ، رشد شبکه های اجتماعی و افزایش نیاز افراد مختلف به خدمات حقوقی ، ممکن است لازم باشد بلافاصله با یک وکیل آنلاین تماس بگیرید. مشتریان و مشتریان می توانند از طریق خدمات آنلاین وکیل با وکالت ارتباط برقرار کرده و از طریق مشاوره حقوقی بصورت آنلاین دریافت کنند. وکلای با تجربه ، کارشناسان املاک و مستغلات ، وکلای خانواده ، وکلای کیفری و وکلای وکالت در دفتر حقوقی آنلاین در دفتر دادگستری حضور خواهند داشت و شما را در زمینه مسائل و پرونده های مختلف راهنمایی می کنند. جاری. وکلای آنلاین Avesta Bar Group آماده هستند تا در ساعات کاری ، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 21 شب به س questions الات مشتری در مورد قانون ، جرم ، املاک و مستغلات و خانواده پاسخ دهند. sas-19: 00.

وکیل آنلاین | وکیل آنلاین در تهران

بهترین وکیل در آنلاین در تهران

مهمترین ویژگی تبلیغات آنلاین ، که در واقع هدف اصلی آن است ، صرفه جویی در وقت و زمان شماست زیرا افراد در کمتر از روزها به دنبال راه هایی برای انجام کار بیشتر هستند. این امر در مورد وکلای آنلاین در تهران نیز صدق می کند. بنابراین ، مزایای یک وکیل آنلاین:

1- در هزینه ، وقت و تلاش خود صرفه جویی کنید

2- توانایی طرح کلیه سوالات و مشکلات حقوقی و کیفری

3- از دانش و تجربه دادگاه عالی ، وكالت خانه یا دفتر استفاده کنید

4- مسئولیت های وکیل دقیق و کامل است.

مشاوره حقوقی برای وکلا بصورت آنلاین

یکی از نوآوری های تیم اوستا مشاوره حقوقی در اینترنت است. اکنون تماس گیرندگان می توانند از طریق نرم افزار Skype که از شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 9:00 تا 19:00 پرداخت می شود ، در ساعات اداری با وکیل خود صحبت کنند. و بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند و پاسخ بگیرند. علاوه بر این ، اگر مشکل شما از طریق یک بحث آنلاین حل نشده است ، می توانید با مراجعه به وب سایت ما یک جلسه حضوری را ضبط کنید ، همکاران شما بلافاصله با شما تماس می گیرند و تاریخ دادرسی را تعیین می کنند. .

چگونه می توان مشاوره رایگان به صورت آنلاین دریافت کرد؟

دخالت در دعاوی و دعاوی موجب ناراحتی می شود و سلامت روانی افراد جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد.

مشاوره و مشاوره اینترنتی رایگان و وکیل دادگستری بر اساس تجربه و قوانین مختلف به شما کمک می کند مشکلات حقوقی و حقوقی خود را به روشی گران و سریع حل کنید ، حقوق خود را تا آنجا که ممکن است بدانید .

وقتی مشکلی دارید مردم به دنبال بهترین راه حل و بهترین وکیل هستند تا مشکل خود را به بهترین وجه حل کنند.

شرکت در یک شرکت حقوقی موفق به موفقیت شما کمک خواهد کرد.

در میان مجریان قانون ، علوم ، فناوری ، حرفه ای و مستقل ، کیفری ، موسسات حقوقی بین المللی ، با آخرین قوانین و اطلاعات ، آنها به تحقیق و تصویب اقدامات امنیتی مشغول هستند. بهترین.

برای اعضای این کارگروه ، یک مشاور حقوقی در دسترس است تا با استفاده از کارشناسان حقوقی بهترین مشاوره تلفنی را به شما ارائه دهد.

مشاوره تلفنی در امور حقوقی ، جرائم ، امور مالی ، خانواده ، زیرساخت ها ، املاک و مستغلات ، ثبت دولت و ...

در همین رابطه سید مهدی حسینی رئیس انجمن سموم دفع آفات و کودها گفت:

مشاوره حقوقی آنلاین

پلیس ایران آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره آنلاین در هر زمان است.

این کار به روش های مختلف انجام می شود. یا اطلاعات زیادی در مورد خدمات رسمی مختلف از طریق چت آنلاین یا شبکه های اجتماعی در این خانه در دسترس است. می توانید از طریق این شبکه ها س questionsالات و نگرانی های رسمی خود را مطرح کنید. آنلاین اتفاق می افتد

کویئک بازدید : 19 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
آماده پرش باشید؟ گوگل، تیم GoPro در ۱۶ ۱۶ مجازی مجازی، Rig Reality

GoPro در روز چهارشنبه یک سکوی 16 دوربینی را در یک شراکت با گوگل اعلام کرد که نه تنها به سادگی یک هواپیمای شش دوربینی را در روز چهارشنبه راه‌اندازی کرده‌است . پرش , همانطور که it's نامیده می‌شود , ابتکاری است که به " Cardboard " مربوط می‌شود , یک واقعیت مجازی ارزان که از مقوا ساخته‌شده و گوشی شما را در آن قرار می‌دهد . تجهیزات پرش با داشتن 16 دوربین GoPro در یک دایره همه ضبط در یک حلقه 360 درجه بزرگ , محتوای ویدئو را برای Cardboard تولید می‌کند . Plug آن ویدئو را به یک صفحه نمایش واقعیت مجازی متصل کنید و می‌توانید سر خود را برگردانید و به اطراف تصاویر گرفته‌شده نگاه کنید " مثل این که واقعا آنجا هستید " , برای قرض گرفتن چند هزار دلار برایتان هزینه خواهد داشت - به همین ترتیب Jump ها به زودی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت . در عوض , گوگل و GoPro با سازندگان یوتیوب کار می‌کنند تا محتوای خنک ای تولید کنند که شما می‌توانید در خانه با هدست و هدست استفاده کنید . هدست


منبع
کویئک بازدید : 15 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
5 چیزهایی که باید قبل از انجام آزمایش ژنتیک در خانه بدانید

DNA چیزی است که باعث می‌شود ما چه کسی هستیم. در انسان‌ها، آرایش ژنتیکی ما ۹۹ درصد شبیه به شخص دیگری است، اما این تفاوت ۱ / ۰ درصد آن چیزی است که هر یک از ما را منحصر به فرد می‌سازد - فراهم کردن ویژگی‌هایی چون چشم و رنگ مو، ارتفاع، و حتی آزمایش تیک تیک تیک در حال حاضر برای بیش از ۲۰۰۰ شرایط از بیش از ۵۰۰ آزمایشگاه مختلف موجود است. از آنجا که فن‌آوری ژنومی با سرعتی سریع رشد می‌کند، آزمایش که زمانی برای معاینات غربالگری تازه متولد شده بود و یک مشت اختلالات ژنتیکی اکنون در دسترس است، اکنون برای بیش از ۲۰۰۰ شرایط از بیش از ۵۰۰ laboratoriesReuters مختلف، filePrior تا آوریل ۲۰۱۷ در دسترس است، آزمایش ژنتیکی به متخصصان پزشکی که بیماران خود را برای ویژگی‌ها و اختلالات ژنتیکی خاص تست می‌کردند، محدود شده‌است. با تایید اداره غذا و داروی آمریکا از اولین آزمایش مستقیم به مصرف‌کننده، شرکت ۲۳ andMe نه تنها قادر به فروش کیت‌های تجاری تجاری برای تعیین نسب و نسب است، بلکه می‌توانند برای ارزیابی ریسک توسعه هر یک از ۱۰ بیماری، برای ۵۰۰،۰۰۰ نوع ژنتیکی تست شوند. شما می‌توانید این کار را در حریم خصوصی خانه خود انجام دهید. اما آیا تو باید این کار را بکنی؟ در اینجا ۵ سوال وجود دارد که باید قبل از سفارش یک کیت تست ژنتیکی سوال کنید. ۱. آیا این تست برای من مناسب است؟ مصرف‌کننده مطلع باشید. متخصصان توصیه می‌کنند که به دنبال مشاوره ژنتیکی حرفه‌ای حتی قبل از سفارش کیت برای درک بهتر معانی و محدودیت‌های نتایج است. از آنجا که فرآیند توسعه یک بیماری پیچیده‌تر از حضور یا عدم وجود یک ژن خاص است، به دنبال آن است که تخصص یک متخصص ژنتیک بتواند نتایج را براساس سابقه خانوادگی شما و تد ted ارائه دهد. ۵ برای آگاه شدن از آزمایش ژنتیک FDA جدیت این آزمایش را تشخیص می‌دهد و گزارش می‌دهد که مصرف کنندگان باید ابتدا اذعان کنند که نتایج ممکن است موجب اضطراب شوند. انتخاب در صفحه منابع را برای استاد فراهم می‌کند

با استفاده از تست‌های دی ان ای می‌توان تست‌های dna در خانه را تایید کرد. برای چه مورد آزمایش قرار گرفته‌ام? در حال حاضر تنها آزمایش مستقیم به مصرف‌کننده در دسترس است که در حال حاضر در دسترس است. این مطالعه با هدف تعیین میزان بروز بیماری آلزایمر انجام‌گرفته است. بنابراین, برای افراد مهم است که بدانند آزمایش تنها به دنبال یک ژن است که بالاترین ریسک ابتلا به آلزایمر را دارد. سلام. آیا این تست‌ها آینده مرا پیش‌بینی می‌کنند? نه, تست فعلی ارائه‌شده توانایی تشخیص شما را با یک بیماری خاص ندارد. این فقط می‌تواند شما را از خطر ژنتیکی شما آگاه کند, اما نه به طور کلی. به یاد داشته باشید که dna تنها عامل تعیین‌کننده بیماری نیست. همچنین تغییرات ژن, سابقه خانوادگی, انتخاب‌های سبک زندگی و عوامل محیطی در چگونگی بیان ژن‌ها وجود دارد. فقط به این دلیل که کسی ریسک ژنتیکی دارد, بدین معنی نیست که آن‌ها به توسعه بیماری ادامه خواهند داد. در موارد شواهد علمی کافی, یک گزارش ژنتیکی حتی قادر به تعیین درصد ریسک خواهد بود. برای مثال, داشتن دو نسخه از یک نوع ژن خاص, ریسک عمر بیماری آلزایمر را بالا می‌برد. چه کسی نتایج مرا می‌بیند? حریم خصوصی یکی از نگرانی‌های اصلی پیشرفت تکنولوژی است. شفافیت و سهولت دسترسی چیزی است که شرکت‌ها در حال بررسی آن هستند.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

lus / تست ژنتیک اطلاعات بیماریهای نادر و نادر CenteParminder Deo تولید کننده همکار NBC News است. دکتر ژاکلین پولیس ، پزشک مقیم اورژانس در شهر نیویورک و همکار پزشکی NBC News است.


منبع
کویئک بازدید : 19 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

واشنگتن " اما در پایان, سازمان سیا تصمیم گرفت که از وکلای دولتی بخواهد که وجود برنامه تحقیقاتی دارو را تصویب کند - گزارشی طبقه‌بندی‌شده که در یک گزارش طبقه‌بندی‌شده به اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا ارائه شده‌است و توسط سازمان ملل منتشر شده‌است. این گزارش می‌گوید: " این سند بخش مهمی از داستان این است که سازمان سیا به شکنجه زندانیان در برابر قانون و کمک به جلوگیری از آن کمک می‌کند. " در این گزارش آمده‌است: " آن‌ها مورد بررسی, نظارت و مراقبت از بازداشت شدگان در تسهیلات محرمانه سازمان سیا در خارج از کشور و همراه با بازداشت شدگان در بیشتر از سازمان سیا, تصمیم گرفتند که از وزارت دادگستری درخواست کنند بازجویی‌ها به کمک مواد مخدر را تصویب کنند و پزشکان سازمان سیا را " برخی نگرانی‌های اخلاقی مهم " بدانند. ماه‌ها طول کشید تا وزارت دادگستری از تاکتیک‌های بازجویی وحشیانه, از جمله محرومیت از خواب, حبس در فضاهای کوچک و تکنیک غرق شدن شبیه‌سازی شده که به عنوان القای حس غرق شدن شناخته می‌شد, استفاده کند. گزارش می‌گوید: " تیم مبارزه با تروریسم سازمان سیا " نمی‌خواست موضوع دیگری را با وزارت دادگستری مطرح کند ".

earchers سوابق آزمایش‌ها مربوط به مواد مخدر شوروی سابق و همچنین برنامه فوق MK را از دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ مورد مطالعه قرار داد که شامل آزمایش‌ها انسان با LSD و سایر داروها بر روی افراد بی‌خبر به عنوان بخشی از جستجوی طولانی به نوعی سرم حقیقت بود. این آزمایش‌ها به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفتند و حتی امروزه، برخی متخصصان تردید دارند که یک ماده موثر وجود دارد." باعث خواب‌آلودگی و تسکین اضطراب و اضطراب می‌شود. آن هم چنین می‌تواند به طور موقت حافظه را خراب کند، و اغلب برای جراحی کوچک یا روش‌های پزشکی مانند colonoscopies استفاده می‌شود که به sedation نیاز دارد اما بی‌هوشی کامل نیست. در این گزارش آمده‌است: "اگر نخستین اجازه قانونی به دست آید، دست‌کم دو مانع قانونی وجود دارد: ممنوعیت آزمایش پزشکی در زندانیان و ممنوعیت استفاده از داروهای تغییر ذهن" یا آن‌هایی که به شدت حواس را تغییر داده‌اند." این سوالات پس از اینکه سازمان سیا تصمیم گرفت که از وزارت دادگستری درخواست کند که آن را چراغ‌سبز نشان دهد "در ابتدای سال ۲۰۰۳ به طور غیر رسمی تایید شد، اما وکلای دولت در دادگاه در دادگاه در اوایل سال گذشته تاکید کردند که این گزارش که به صراحت مشخص‌شده" پیش‌نویس است " تنها یک عامل officer's از بازداشت و برنامه بازجویی بود. این سند CIA's یا دفتر علوم پزشکی "Service's" یا "تاریخ رسمی" نیست.

sessment , از این برنامه , گفت : " وکلای مدافع حقوق بشر بیش از دو سال را در دادگاه گذراندند و سعی کردند این گزارش را منتشر کنند . در سپتامبر 2017 , یک قاضی فدرال در نیویورک به سازمان سیا دستور داد تا آن را آزاد کند . وکلای دولت سه بار دیگر تلاش کردند تا اطلاعات موجود در این گزارش را تحت پوشش خود نگه دارند , اما the بخش اعظم این گزارش را در ماه اوت دریافت کرد . دولت هنوز در حال مبارزه برای مخفی نگه داشتن بخش‌هایی است . They in , مدیر سازمان سیا , که در نظارت بر بازداشت یک سازمان مخفی CIA در تایلند مشارکت داشت , در طی جلسه تایید خود گفت که او در حال بازجویی از مظنونین تروریستی تحت شکنجه شدن است که در حال حاضر توسط قانون آمریکا ممنوع شده‌است . بنا بر این گزارش , آن‌هایی که به دیوار پرتاب شده‌بودند - یک عمل به نام " walling " - گردن آن‌ها را با پیچیدن حوله بر روی گردنشان حفظ کردند . او گفت

در گزارش دفتر پزشکی آمده است كه تخته سنگ آبی "ذهنی دردناک نیست". گفته شده است که "ناراحتی جسمی از بازپرداخت گاه به گاه همراه"وجود دارد ، اما این که دو زندانی که تحمل گسترده ترین جلسات آبرسانی را داشتند ، فقط از "درد تسمه های بازدارنده" شکایت می کردند."این برخلاف گزارش سنا در سال 2014 در مورد برنامه بازجویی سیا ، که اظهار داشت زندانی شناخته شده است. التماس ، ادعا ، استفراغ و احتیاج به احیاء پزشکی پس از قرار گرفتن در آب. "برخی از پرسنل پزشکی سیا به نام"کمی بیشتر از یک آزمایش آماتور "آب را آب می نامند و برخی دیگر نگران این بودند که این عمل باعث ایجاد اسپاسم تارهای صوتی شود ، که حداقل می تواند به طور موقت صحبت کردن یا نفس کشیدن را دشوار کنید. در همان زمان ، سایر پرسنل پزشکی که در واقع"تسکین دوره ای" را به یک زندانی تحمیل می کردند. زمان. پرسنل پزشکی آژانس همچنین گفتند که برنامه بازجویی شدید "مطمئناً عاری از تحمل اثرات جسمی یا روانی است." دکتر. سوندرا کراسبی ، که با قربانیان شکنجه رفتار کرده است ، از جمله دو نفر که در اماکن مخفی سیا نگهداری شده اند ، مخالف است. "درد و رنج پایدار که توسط بازماندگان برنامه CIA تجربه شده است ، بسیار زیاد است و شامل اختلال استرس شدید ، پیچیده پس از سانحه ، افسردگی ، بیماریهای جسمی و اختلال روانی اجتماعی "، گفت: کراسبی ، دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی دانشگاه بوستون


منبع
کویئک بازدید : 18 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
اولین مطالعه: پرسش‌های بنیادی به طاعون کلینتون ادامه می‌دهند

اولینمطالعه ,یکجلسه توجیهیصبحازملاقاتبامطبوعاتوواحدسیاسیان بی سیدرموردمهم‌ترینداستان‌هایسیاسیروزاستوچراآن‌هادرکمپینکلینتونروزخوبینیستند:خوب,امروزروزخوبیبرایکمپینکلینتوننیست.دراینجاهمهداستان‌هایمنفیمربوطبهبنیادکلینتونوپول:نیویورک‌تایمزگزارشمی‌دهدکهیکشرکتمعدنیکانادایی-کهتوسطهیلاریکلینتونرئیس‌جمهورسابقآمریکااهداشد--پسازاینکهبررسیرویترزاشتباه‌اترادرنحوهگزارشدادنکمک‌هایمالی ازسویدولتدریافتکرد,گزارشمی‌دهدکههمهاینداستان‌هاپیچیدهوتیرههستند.اماآنچهکههمهآن‌ها آشکار می‌کنند--به خصوصقطعه"نیویورک‌تایمز"درموردمعاملهاورانیوم--theرسواییاست.حتیاگرشماClintonsرا درنظربگیریدکههیچیکازاینکمک‌هایمالی بهبنیادکلینتونبرایخریدنفوذوجودندارد,اینچیزینیستکه اهداکنندگانبهآن فکرکرده‌اند.همانطور کهسناتورسابقدیکلوگر(R-in)آنرادرجلسهتاییدهیلاریکلینتونبهعنوان وزیرکشورتوصیفکرد:"هستهمشکلایناستکهدولت‌هایخارجیونهاده‌ایخارجیممکناستبنیادکلینتونرابهعنوانوسیله‌ایبرایبهره بردنازوزیرکشوردرککنند".سوالیکههیلاریکلینتوندرپاسخبهاینپرسشمطرح کرداین استکهاگراورئیس‌جمهورشود, چگونهبنیادکلینتونکار می‌کند,به خصوص--درحالی کهلوگارپیشنهادمی‌کند--بانهاده‌ایخارجیکه اعتقاد دارنداینراهیبرایبدست آوردنfavاست.

یا با کلینتون؟ این سوالی است که او باید به آن پاسخ دهد. همانطور که در اوایل این هفته گزارش شد، بنیاد کلینتون رونده‌ای خود را در طی این مبارزه اعلام کرده‌است. این روند: بنیاد کلینتون دیگر پذیرش کمک‌های مالی جدید از سوی دولت‌های خارجی را ندارد. اما هنوز برنامه‌های موجود زنده‌ای وجود دارد که پیش از این که هیلاری مبارزات خود را آغاز کند، در حال اجرا بود. شش کشوری وجود دارند که برنامه‌های EXISTING دارند - - استرالیا، کانادا، آلمان، هلند، نروژ، و انگلستان به عنوان یکی از مقامات بنیاد کلینتون، "شما نمی‌توانید" دوشاخه " برنامه‌های موجود را بکشید، به خصوص زمانی که آن‌ها شامل کمک‌های مالی چند ساله می‌شوند. همچنین تحت سیاست فعلی، همه disclosures به جای هر سال به صورت فصلی فهرست می‌شوند (همان طور که در مورد اعلامیه قدیمی درک بود). و بعد از اینکه برنامه جهانی کلینتون کنفرانس مراکش که قبلا برنامه‌ریزی شده‌بود را تکمیل کرد، دیگر کشورهای خارجی حامی یا حامی مالی "هیلاری کلینتون" در بنیاد مالی بنیاد، مادر RunningApril ۲۳، ۲۰۱۵۰۳: ۴۰ خسارت واقعی به علت سخنرانی‌های پرداخت‌شده ثروتمند شد و موسسه کلینتون به دلیل شهرت و دسترسی به افراد مشهور در مورد ظاهرش به میلیون ها نگاه کرد. اگر آن‌ها معتقد بودند که آن‌ها را نخواهند خرید، مشکلی با ظاهر نخواهند داشت. مشکل: آیا می‌تواند برای کسانی که پول خرج می‌کنند یا برای سخنرانی و سخنرانی خرج می‌کنند، گفته شود؟ این داستان‌ها از نظر سیاسی - - هیلاری در تلاش است که خود را به عنوان یک حزب populist اقتصادی قلمداد کند. The به دلیل قدرت و دسترسی به آن دست یافتند. و حالا آن‌ها می‌خواهند برای عدالت بحث کنند. آیا این داستان‌ها آن‌ها را بیشتر یا کم‌تر معتبر می‌سازند؟ ما یکی از electorate ها در جنگ‌های سیاسی قطبی شده بودیم. این داستان‌های جدید یادآور این هستند که جنگ قصد ندارد تا سال ۲۰۱۶ یافته‌های بنغازی آن‌ها را منتشر کند: با این داستان‌ها، کلینت ایستوود

اکنون باید با آن مبارزه کرد, بن قاضی اکنون به نظر می‌رسد راحت‌ترین آن‌ها برای رفتن به سوات باشد - زیرا به نظر بسیار سیاسی می‌رسد. طبق برنامه " الکس سالموند ", کمیته منتخب مجلس در بنغازی ممکن است یافته‌های خود را در مورد حملات تروریستی تا زمانی که در میان وزیر اسبق امور ریاست‌جمهوری هیلاری کلینتون قرار دارد منتشر نکند. جمال ظروف, سخنگوی کمیته, در یک ایمیل گفت: " عوامل خارج از کنترل کمیته, از جمله در دسترس بودن شاهد, انطباق با درخواست‌ها, اعطای مجوز ایمنی و … که همه آن‌ها توسط شعبه اجرایی کنترل می‌شوند, می‌تواند به تاثیر بر زمان‌بندی نتیجه‌گیری ادامه دهد. " " بیشتر از مو: " جان بوهنر, سخنگوی کاخ سفید, اتهامات مبنی بر اینکه زمان‌بندی گزارش انگیزه سیاسی دارد را رد کرد و به اخبار nbc گفت که این گزارش به دلیل مخالفت دولت اوباما به عقب رانده شده‌است. بونر صبح روز چهارشنبه گفت: " [کمیته] می‌توانست این امر را سریع‌تر پاک‌سازی کند اگر دولت و وزیر سابق کلینتون در موقعیتی بودند که واقعاً با کمیته هم‌کاری کنند و نوع اطلاعاتی که برای مدتی به دنبال آن بوده‌ایم را بررسی کنیم. " اما بازگشت به ظاهر: با در نظر گرفتن تمام گزارش‌ها و تحقیقات مرتبط با بنغازی, هر چیزی که به نظر می‌رسد به نظر می‌رسد به نظر می‌رسد سیاست در کار باشد. و این تاثیر را کاهش خواهد داد. به گفته رئیس‌جمهور اوباما, هر روز مبارزات انتخاباتی کلینتون در برابر اتهامات مربوط به بنیاد یا بن قاضی در روز بدی است: " جنگ تجارت دموکراتیک: روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای با msnbc " کریس متیوز ", رئیس‌جمهور اوباما گفت که " الیزابت وارن " در مخالفت خود با توافقنامه تجارت آزاد در تلاش برای رسیدن به آن " اشتباه " است. " من الیزابت را دوست دارم. ما " متحد مجدد در یک سری مسائل هستیم. اما او در این مورد اشتباه می‌کند. " اکنون وارن با اشاره به روند " تقلب " معامله در مصاحبه‌ای با msnbc می‌گوید:

Maddow. اما این یک چیز است: تجارت در مسیر تند از طریق سنا قرار دارد. همانطور که فرانک Thorp از شبکه سی ان بی سی گزارش می‌دهد، کمیته امور مالی مجلس سنا با رای ۲۰ - ۶ سال گذشته برای مشارکت در بانک صادرات - واردات، به اداره توسعه سریع بازرگانی راه یافت: اگر دموکرات‌ها به وسیله تجارت تقسیم شوند، جمهوری خواهان بر روی موضوع بانک صادرات - واردات تقسیم می‌شوند. و حدس بزنید چه کسی از آمریکایی‌ها برای رونق (خواندن برادران کخ)در ظهر وقت شرقی برای مخالفت با اجازه صدور اجازه بانک صادرات - واردات استفاده می‌کند - - سناتور مارکو روبیو که درست قضا یکی از پنج حزب جمهوریخواه در رقابت با حمایت برادران کخ می‌باشد. سخنگوی کمپین روبیو در پاسخ به سوال اول گفت: " آن‌ها از ما پرسیدند." مارکو برای کمک به گرفتن تایید نهایی "لینچ" در حدود ساعت ۲: ۰۰ بعد از ظهر به وقت شرقی: در نهایت، گزارش Thorp از NBC گزارش می‌دهد که سنا رای‌گیری نهایی خود را برای تایید لورتا لینچ به عنوان دادستان‌کل در حدود ساعت ۲: ۰۰ بعد از ظهر به وقت شرقی انجام خواهد داد. Thorp: " در ساعت ۱۱: ۴۵ صبح، مجلس سنا اولین رای مرحله‌ای خود (کفایت مذاکرات)را برگزار خواهد کرد که پس از آن دو ساعت بحث برگزار خواهد شد. پس از اتمام این مناظره، آن‌ها برای تایید لینچ رای خواهند داد. در حال حاضر پنج جمهوری‌خواه هستند که علنا اعلام کرده‌اند که از کاندید شدن لینچ حمایت می‌کنند، بنابراین با ۴۶ دموکرات و پنج جمهوریخواه، لینچ پیش از این ۵۱ رای مورد نیاز را تایید کرده‌است. ما را در فیس بوک و همچنین در تویی‌تر بررسی کنید. us @ chucktodd @ @ @ @ @ carrienbcnews را دنبال کنید.


منبع

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,235
  • بازدید کلی : 3,065