loading...
ArturoMcGlynn
کویئک بازدید : 35 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)
افسر کلورادو که در عکس‌هایی از محل مرگ الیاس mcclain درگیر است استعفای خود را ارائه می‌دهد.

یکی از کارکنان اداره پلیس resignation.The که استعفای خود را تقدیم کرد، روز پنج شنبه در تویی‌تر اعلام کرد: "جونز از اکتبر ۲۰۱۶ با این بخش بوده‌است" جونز یکی از کارکنان درگیر در تحقیقات عکس مربوط به # ElijahMcClain است. ویلسون در بیانیه‌ای گفت: "من فورا به امور داخله دستور داد تا این تحقیق را در اولویت اصلی خود انجام دهد". ویلسون گفت که این تحقیقات که شامل گزارش‌ها و مدارک عکاسی بودند، در کل در پایان ماه اوت پس از اینکه یک نفر گزارش داد که یک فرد مظنون به پوشیدن ماسک متهم شده‌است، به طور کامل آزاد خواهد شد. ماموران او را در یک chokehold قرار دادند و mcclain به ایست قلبی رفت. او پس از اینکه جان سالم بدر برد در بیمارستان فوت کرد و سه افسر درگیر در مرگ او به "non -" انتقال داده شدند. این نشان می‌دهد که mcclain، که یک ماسک اسکی پوشیده بود، در یک فروشگاه راحتی چای یخ زده بود و در حال عبور از خیابان بود که توسط افسران متوقف شد. او در ویدئو شنیده شده‌است که می‌گوید او یک فرد درون‌گرا است و در راس خانواده home.McCl است و گفته‌است که او اغلب وقتی احساس سرما می‌کرد یک ماسک اسکی می‌پوشید. یک رویارویی پس از آن رخ می‌دهد که افسران به نظر می‌رسد با کشتی گیران دست و پنجه نرم می‌کنند. او در ویدیو شنیده می‌شود که به پلیس می‌گوید " نمی‌تواند درست نفس بکشد."

diac در راه بیمارستان پس از آنکه پیراپزشکان یک مسکن را درمان کردند تا او را آرام کنند، دستگیر شدند. در بیانیه‌ای که در آن زمان گفته شد: "مرگ's به علت" دلایل نامعلوم "بود، قانونی که در آن زمان اعلام شد:" مرد به علاوه یک آرام‌بخش نباید در برابر تماس مقاومت کند "و" او در ماه ژوئن به عنوان دادستان ویژه‌ای برای تحقیق درباره مرگ او منصوب شد."


منبع
کویئک بازدید : 20 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

خدمات موسسه حقوقی اوستا

در دنیای پیچیده امروزی انسان ها برای پیش برد اهدافشان در زمینه های گوناگون نیاز به مراجعه به افراد متخصص و کارشناس دارند زیرا که گاهی اشتباهات کوچک باعث خسارت های جبران ناپذیری خواهند شد.

مسائل حقوقی هم از این قائده مستثنی نمی‌باشد لذا برای طرح دعوا و هم چنین دفاع در مراجع و محاکم قضایی و به طور کلی قبل از هر عمل حقوقی مراجعه به وکیل و کارشناسان حقوقی امری ضروری هست .موسسات حقوقی رابط میان موکلین و وکلا می باشند.

در همین راستا موسسه حقوقی اوستا با همکاری وکلای متخصص و حرفه ای،آمادگی خود را جهت انجام کلیه امور حقوقی و کیفری و ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت در دعاوی مربوط به چک ،ملک ، طلاق توافقی  و... اعلام می دارد.برای ارتباط با مشاورین و وکلا موسسه حقوقی اوستا با شماره 45403-021 تماس حاصل فرمایید.

دعاوی چک:

چک به‌عنوان مهم ترین سند تجاری نقش بسیار مهمی در نظام اقتصادی کشور ما ایفا می کند.به طور سالانه 40تا 50درصد پرداخت ها از طریق چک انجام می‌شود.

طبق ماده 310 قانون تجارت "چک نوشته ای است که صادر کننده وجوهی را که نزد محال علیه دارد کلا یا بعضا مسترد یا به دیگری واگذار نماید".

دعاوی مربوط به چک:چکی که از سوی صاحب چک صادر می گردد باید دارای محل باشد در غیر این صورت دارنده می تواند به طرق زیر عمل نماید.

مشاوره حقوقی رایگان، در موسسه حقوقی اوستا

 

1)درخواست صدور گواهی عدم پرداخت نسبت به کل مبلغ چک:

هرگاه وجه چک به هر علتی از قبیل عدم یا کسری موجودی ،دستور عدم پرداخت چک به بانک ،تنظیم چک به صورتی که قابل وصول نباشد (قلم خوردگی ،عدم تطابق امضا،اختلاف در مندرجات و...)قابل پرداخت نباشد.بانک مکلف است به در خواست دارنده چک فورا غیر قایل پرداخت بودن چک را در سامانه یکپارچه بانک مرکزی ثبت نماید و با دریافت کد رهگیری و درج آن در گواهی نامه ای که مشخصات چک  و مشخصات هویتی و نشانی صادر کننده  در آن درج شده است علت های عدم پرداخت چک را صریحا قید و آن را امضا و ممهور نماید و به متقاضی تسلیم نماید.گواهی بدون کد رهگیری و مهر فاقد اعتبار هست.

2)دریافت کامل وجه موجود در حساب و درخواست گواهی عدم پرداخت نسبت به مبلغ کسری:

چک مذبور نسبت به مبلغی که پرداخت نشده بی محل محسوب می گرددو گواهی عدم پرداخت جانشین اصل چک می‌شود.

بعد از دریافت گواهی عدم پرداخت دارنده می تواند از سه طریق طرح شکایت  کیفری ،اقدام از طریق دوایر اجراییه ثبت و مراجعبه محاکم حقوقی و درخواست صدور اجراییه اقدام نماید.

وکلا مجرب برای انجام امور طلاق

طلاق توافقی :

حق طلاق با مرد است.گاهی زوجین بر سر جدایی توافق می‌نمایند که این‌یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌های طلاق است که به آن طلاق توافقی گفته می‌شود زوجین در این نوع طلاق بر سر تمام حقوق و تکالیف توافق می‌نمایند.

طبق ماده چهار قانون حمایت از خانواده مصوب 1391بند نه رسیدگی به انواع طلاق من‌جمله طلاق توافقی  در صلاحیت دادگاه خانواده بود از سال 1397وکلا و زوجینی که قصد داشتن طلاق توافقی بگیرند با حضور در دفاتر خدمات الکترونیک  قضایی دادخواست خود  را مبنی بر طلاق توافقی ثبت می‌کردند اما در مورخ 1/9/ 1397مطابق بخشنامه شماره یک 55/13104/ 9000 مورخ  5/9/1397 خطاب به مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دفترهای مذکور مجاز به ثبت درخواست بدون داشتن مرکز غربالگری یا مشاوره خانواده نیستند.اصطلاحاً به آن"گواهی عدم انصراف از طلاق" گفته می‌شود.پس در تهران از تاریخ 1/9/1397برای زوجین متقاضی طلاق توافقی ثبت‌نام در سایت مشترک قوه قضاییه و سازمان بهزیستی اجباری هست.

دعاوی ملکی :

دعاوی ملکی به سه دسته دعاوی حقوقی ملکی ،دعاوی کیفری ملکی و دعاوی ثبتی ملکی تقسیم می‌گردند.

1)دعاوی ملکی حقوقی :بیشتر به دلیل سهل‌انگاری یا عدم شناخت قوانین اتفاق می‌افتد و درواقع جرمی واقع نمی‌گردد.

در خصوص الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی

در خصوص الزام تنظیم سند رسمی برای املاک مربوطه

دعاوی مربوط به الزام به اخذ صورت‌مجلس تفکیکی برای ساختمان‌هایی که دارای واحد‌های مستقل و چندگانه می‌باشند.

دعاوی مربوط به درخواست و مطالبه سرقفلی و در اختیار داشتن حق کسب و پیشه

2)دعاوی کیفری ملکی:

جرم جعل کردن اسناد ملکی به‌منظور فریب و کلاه‌برداری دیگران

ارتکاب جرم کلاه‌برداری در حوزه خریدوفروش و معاملات املاک و مسکن

خیانت‌درامانت به‌عنوان یک دعوی کیفری در حوزه املاک محسوب می‌شود

فروش غیرقانونی اموال اشخاص به یک یا چند شاخص دیگر

زد و بند در خصوص خریدوفروش‌ها و معاملات دولتی و ارتکاب فساد در این حوزه

جرم استفاده کردن از سند جعلی در رابطه با معاملات ملکی

تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از دستگاه‌های ذی‌ربط

خریدوفروش و معامله معارض

3)دعاوی ثبتی ملک:

پس از خرید یا انتقال سند ایراداتی در مفاد آن به وجود می‌آید.

ابطال شدن سند رسمی به دلایل گوناگون

دعوی ثبت در خصوص ابطال شدن اجرائیه‌‌ی ثبتی برای املاک مربوطه

در خصوص ابطال شدن سند مالکیت معارض

ابطال شدن نظریه‌ای که حیات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد کشور ارائه کرده است

افراز ملک در خصوص ابطال سازوکار و مراحل ثبتی کمسیون‌های گوناگون ثبتی

 

برای ارتباط با مشاورین و وکلا موسسه حقوقی اوستا با شماره 45403-021 تماس حاصل فرمایید.

 

منبع مقاله

 

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 1,222
  • بازدید کلی : 3,052